perjantai 30. toukokuuta 2014

Samaa vanhaa

Enää viikko kesälomaa jäljellä, ja mitään järkevää en nukkumisen lisäksi oo saanu aikaan. Toki pihahommia, mutten esim kissansaalistusta, aktiivista pullasorsan liikutusta, tms. Ainoastaan tajunnut vaan vahvemmin, että nykyinen työ ei tod oo se, mitä haluan eläkkeeseen tehdä. Sinänsä työpaikassa, työtovereissa, tai työssä ylipäätään ei oo mitään vikaa, ainoastaan "se jokin" puuttuu. Surullisinta on, että se homma, mistä oikeasti tykkään, mitä haluaisin tehdä, ja missä oon kohtuuhyväkin, on työ, jolla en maksa tätä nykyeloa. Olen tässä parina iltapäivänä notkunut tapani mukaan kissajahdisa mäellä pilven, ja vähän hengailun ohella koittanut näyttää siltä, että teenkin jotain. Eilen kävelin varsan vieressä takaa-ajolenkeillä (vitsi mä vaan tykkään noista kovapäisistä kusipäätammoista!) ja tänään hinautin itseäni jarrukärryissä. Ja totesin, että jos hevosella on vahva ranskistausta, ja siihen pälle vielä Flory Messanger taulussa, sekin on mun mieleeni. En tiedä, mikä niissä ranskalaisissa on, mun mielestä se sama juttu, mikä puteissakin. Mutten osaa sitä tälläi äkkiä eritellä, ranskalainen ny vaan on sellanen suomenhevonen fiksummassa ulkokuoressa, ne toimii samalla tavalla, ja niitten kanssa mä puhun samaa kieltä. Universumin hienoin ranskanleipä toki on entinen passini/nasuni/omintani Miaou, tää nyt oli varmaan taulultaankin ehdottomasti paras elukka, mikä mun käsien läpi on kulkenut. Voi toki olla, että autotalofirman jenkkeihin mahtuu joku suuremman voittosumman omaava, en jaksa mennä hippolaan tarkistamaan, kun sen aikaset passit juoksi vielä markoista kilpaa. Kai.
Se Miumau ite

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti