perjantai 2. tammikuuta 2015

Rahanhallintaa


Tokaa päivää 25€/viikkobudjetilla, tänään olen törsäillyt. Söin töissä tänään (ja eilen) omenan, eiliselle hintaa tuli 0,4€, tämän päivän omena maksoi 0,45€. Lisäksi ostin puuroriisiä, soijamaitoa, luumuja ja rusinoita, kuitin loppusumma 6,8€. Äkkiseltään ynnättynä olen tuhlannut 7,65€, eli keskiviikkoon on käytettävissä huimat 17,35€.

Pakko vähän miettiä, mitä syö oka päivä, nyt mulla on lanttu-porkkana-sosekeitto kiehumassa, luumu-rusinakiisseli jäähtymässä, soijamaitoon tehty riisipuuro uunissa, ja kananmunat hellalla. kiisseli ja riisipuuro koittavat täyttää kohtuutonta karkin ja jäätelön himoa. Kuvissa lisäksi osa niistä viimeviikolla ostamistani yhdeksästä paavalinkukasta, kissojen pahoinpitelemä peikonlehti, eilen ostettu flamingonkukka, joulukaktus, maustehyllyjä, ponihylly, ja ah-niin-kaunista keittiötäni, kuin sisustuslehdestä. 


1 kommentti:

  1. Ai kauheeta kun sä oot tuhlannu! Mä oon ostanu yhden esikon (tärkeä ostos), muuten ei oo vielä tarvinnu käydä kaupassa. Kaverin kanssa vaihdoin risukranssiin parikymmentä munaa- meillä ei oo kanat muninu.

    VastaaPoista